Suomen Tukikauppa, (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yritysasiakkaille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24% tai 14%).

Verkkokaupan yhteystiedot

Yritys: Suomen Tukikauppa

Y-tunnus: 2323493-4

Postiosoite: Orelinkatu 49 B 18, 37120 Nokia (OSOITTEESSA EI OLE MYYMÄLÄÄ).

Sähköposti: [email protected]

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään verkkokaupan kassalla. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksutapoina toimii Stripe, Viva Wallet sekä Montonio. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti eikä yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Korttimaksamisessa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Toimitus

Toimitamme verkkokaupasta tilatut tuotteet Suomeen. Toimituskustannukset määräytyvät toimitustavan mukaan. Toimituskustannukset näkyvät tilausta tehdessä verkkokaupan kassalla. Toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Asiakkaan suorittama tilaus voidaan joissain tapauksissa toimittaa useammassa osassa tai suoraan toimittajan varastolta. Toimitamme asiakkaalle aina lähetystunnuksen kun se on saatavilla, jolloin asiakas pääsee seuraamaan tilauksen matkaa noutopisteeseen tai kotiovelle.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika Suomessa on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää. Mikäli tuote loppunut tavarantoimittajalta voi toimitusaika olla aikavälillä 2-4viikkoa. Verkkokauppaan tulleet tilaukset pyritään hoitamaan mahdollisimman pian yleensä työpäivän sisällä, asiakas saa aina sähköpostitse vahvistuksen kun tilausta käsitellään tai kun tilaus on toimitettu kuljetukseen. Asiakkailla on myös mahdollista tilata tiettyjä tuotteita vaikka tuotteita ei olisi omassa varastossamme, tällöin tuotteet toimitetaan ensisijaisesti valmistajan varastolta. Joissain tapauksissa kyseessä voi olla myös tuote-erä jota odotetaan saapuvaksi omaan varastoomme. Tuotteen varastosaldot ja toimitusajat näkyvät tuotesivulla.

Tuotteet jotka valmistetaan tilauksesta

Tuotteet valmistetaan kolmannen osapuolen toimesta ja lähetetään suoraan asiakkaalle. Tilaukselle lisätään välittömästi lähetyksen seurantatunnus kun tilaus on matkalla.

Valmistajan tiedot:

Printful Riga, Latvia

Smart Park, Plienciema 5, Marupes novads, LV-2167

Peruutus ja palautus

Kuluttaja-asiakkaalla on lainsäädännön puitteissa oikeus peruuttaa tehty tilaus, tilauksen peruutuksen tulee tapahtua 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Peruutus- ja palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Kuluttaja-asiakkaan velvollisuudet peruutusta tehtäessä: Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen 14vrk ajan mutta käyttöön otettua tuotetta ei hyväksytä palautettavaksi. Käyttöönotolla tarkoitetaan esimerkiksi tuotteen käyttöä (pl. sovitus) tai tuotteen muuttamista. Mikäli tuotteessa on sinetti, tai muu sinettiin rinnastettava varmenne ei näitä saa rikkoa tai poistaa, mikäli näin on tapahtunut tai tehty ei tuote ole enään palautettavissa. Palautettava tuote on palautettava alkuperäisessä myyntiin kelpaavassa myyntipakkauksessa! Suomen Tukikauppa ei kustanna automaattisesti palautuksista aiheutuvia kustannuksia, pl.tilanteet joissa peruutus ja palautus johtuu Suomen Tukikaupan-verkkokaupan erheestä ja/tai virheestä. Asiakkaan 14vrk palautusajan voimassaolon ajankohta katsotaan tavaran vastaanottamisesta, joka todennetaan tarvittaessa seurantatiedoista, Suomen Tukikauppa palauttaa ostosumman asiakkaalle asiakkaan ilmoittamalle tilille. Maksupalautus tapahtuu 14 vrk:n kuluttua siitä kun Suomen Tukikauppa on vastaanottanut tilauksen (vastaanottoaika), poikkeustilanteissa otamme yhteyttä asiakkaaseen palautuksen sopimista varten. Mikäli kyseessä on tilauksen osittainen peruutus ja palautus, emme palauta toimituskulujen osuutta. Tuotteen palauttaminen tulee aina ilmoittaa ja sopia asiakaspalvelun [email protected] kanssa ennen kuin palautus voidaan tehdä!. POIKKEUKSET: Sellaiset tuotteet ja/tai palvelut jotka on valmistettu ja/tai tilattu kuluttajan omasta vaatimuksesta ja on tuotettu nimenomaan erityisesti asiakkaan toiveita ja kriteereitä mukaillen. Näille edellä mainituille ja/tai niiden sekoitukselle ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautus- / peruutusoikeutta. Näiden kohdalla voidaan asiakasta kuitenkin kuunnella ja miettiä onko asiaan olemassa yhteistä kompromissia.

Digitaalisilla tuotteilla ei ole peruutus- ja palautusoikeutta.

Noutamattomat tilaukset

Tilaukset jotka jätetään noutamatta tai ottamatta vastaan eivät ole kuluttajasuojalain mukaisesti peruutettuja tilauksia. Näissä tapauksissa joissa asiakas jättää tilauksensa noutamatta ja tilaus palautuu lähettäjälle (myyjälle) tulee asiakkaan pyytää mahdollinen ostosumma takaisin kirjallisesti 30 vrk kuluessa palautumisesta, muussa tapauksessa pidätämme koko ostosumman. Tuotteen mahdollinen uudelleen lähetys asiakkaalle tehdään asiakkaan aina kustannuksella, käytäntö sovitaan tapauskohtaisesti.

Toimituksessa vahingoittuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusyhtiöt eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän vuoksi lähetystä noudettaessa/vastaanotettaessa asiakkaan tulee tarkastaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Ota myös yhteys kauppiaaseen.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeus

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Riitaisuudet käsitellään Suomen Tukikauppa-verkkokaupan kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiamieskuluja ei korvata , koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Home
Shop
Toivelista0
Takaisin ylös

Etsi tuotteita

Tuote on lisätty ostoskoriin